Till byggmax.se
Fortsätt handla Skicka en förfrågan
  1. Byggmax Sverige
  2. Allmänt
  3. Retur/Byte och Reklamation

Artiklar i detta avsnitt

  • Hur reklamerar jag en vara?
  • Jag har fått fel eller defekt produkt i min leverans, vad gör jag?
  • När gäller inte produktgarantin?
  • Hur använder jag min produktgaranti?
  • Kan jag makulera en tillverkningsvara?
  • Hur makulerar jag ett köp?
  • Behöver jag spara emballaget för varan jag reklamerar?
  • Hur lång tid har jag på mig att reklamera en dold skada?
  • Behöver jag kontrollera att antal kolli stämmer vi hemleverans?
  • Vad gör jag om mitt paket var skadat vi hemleverans?
Se fler

Jag köpte via faktura och har redan betalat fakturan. Får jag återbetalning då?

Kontakta Walley så löser de återbetalningen till rätt konto (pga GDPR får vi inte lov att göra detta åt dig). Walley når du på hello@walley.se alternativt tlf 010 - 161 01 00. 

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan
Tillbaka till sidans början
Byggmax Sverige