Till byggmax.se
Fortsätt handla Skicka en förfrågan
  1. Byggmax Sverige
  2. Allmänt
  3. Retur/Byte och Reklamation

Artiklar i detta avsnitt

  • Hur reklamerar jag en vara?
  • Jag har fått fel eller defekt produkt i min leverans, vad gör jag?
  • När gäller inte produktgarantin?
  • Hur använder jag min produktgaranti?
  • Kan jag makulera en tillverkningsvara?
  • Hur makulerar jag ett köp?
  • Behöver jag spara emballaget för varan jag reklamerar?
  • Hur lång tid har jag på mig att reklamera en dold skada?
  • Behöver jag kontrollera att antal kolli stämmer vi hemleverans?
  • Vad gör jag om mitt paket var skadat vi hemleverans?
Se fler

Hur makulerar jag ett köp?

Kontakta Kundtjänst så snart som möjligt. Har din order inte hunnit lämna vårt lager/leverantör kan vi makulera ditt köp direkt. Om ordern däremot redan gått iväg kan vi inte makulera utan måste göra en retur. Kontakta Kundtjänst så får du även hjälp med detta. 

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan
Tillbaka till sidans början
Byggmax Sverige